Image and Politics in the Documentary “El color que cayó del Cielo.” Of how Common Goods Become Consumer Goods
Abstract
El artículo no presenta resumen
References
Adorno, T. (2007). Dialéctica de la Ilustración. Madrid: Akal.
Gubern, R. (1999). Del bisonte a la realidad virtual: la escena y el laberinto. Barcelona: Anagrama.
Jameson, F. (2012). El posmodernismo o la lógica cultural del capitalismo avanzado. Buenos Aires: La Marca editora.
Lipovetsky, G. (2003). La era del vacío. Barcelona: Anagrama.
Lyotard, J. F. (1985). La condición postmoderna. Madrid: Cátedra.
Marx, C. (2000). El Capital. México, D. F.: Fondo de Cultura Económica.
Downloads
Download data is not yet available.
How to Cite
Navarro, S. (2016). Image and Politics in the Documentary “El color que cayó del Cielo.” Of how Common Goods Become Consumer Goods. Conexión, (5), 81-87. https://doi.org/10.18800/conexion.201601.005
Copyright (c) 2016 Conexión
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.